Wella Professionals – 135 lat inspiracji

Październik 6, 2015 autorstwa domwella - Brak komentarzy

Wella Professionals – 135 lat inspiracji. Trudno wyobrazić sobie świat profesjonalnej koloryzacji bez marki Wella Professionals. To za sprawą pierwszej farby w kremie, znanej dziś pod nazwą Koleston Perfect, stało się możliwe podążanie za najnowszymi trendami ze srebrnego ekranu. Przez 135 lat marka wyspecjalizowała się w odpowiadaniu na potrzeby klientów w zakresie pielęgnacji, koloryzacji oraz personalizacji trendów do indywidualnych potrzeb.

Wella to marka, która łączy pasję, rzemiosło, edukację, innowację oraz partnerstwo. Jej początki sięgają 1880 roku, kiedy to młody niemiecki fryzjer Franz Ströher pochodzący z przemysłowego Saxon Vogtland, postanowił przekuć swoją pasję w biznes i założył zakład w Rothenkirchen. I tak pasja jednego człowieka stała się początkiem marki, którą spotyka się dziś w ponad 4 milionach salonów fryzjerskich na całym świecie.

Nazwa Wella pochodzi od pierwszej innowacji marki, wprowadzonej w latach 20. – trwałej ondulacji (niem. Welle). W ciągu zaledwie dziesięciolecia na rynku pojawiły się kolejne innowacje, przez lata sukcesywnie modyfikowane pod kątem ulepszonej formuły: rozjaśniacz Blondor, farba w piance Wellaton oraz Wella Percol Liquid, w tamtym czasie najbardziej rozpoznawalny produkt marki. Lata 50. przyniosły kolejne odkrycie – patent pierwszego kremu do koloryzacji permanentnej Koleston, którego kolejne formuły znane były jako serie 100, 200, 300. W latach 90. nastąpił relaunch produktu i wprowadzenie nazwy, funkcjonującej do dzisiaj – Koleston Perfect.

Wella przez lata odpowiadała na najnowsze trendy. Lata 70. i moda na fryzurę afro to dla marki czas wprowadzania niezwykle delikatnego Koleston 2000. Odpowiedzią na punkowe lata 80. była specjalna kolekcja Koleston Blonde 2000 oraz Color Touch – pierwsza koloryzacja demi-permanentna. W latach 90. Wella wprowadziła rewolucyjną farbę EOS o bazie pochodzenia roślinnego. Wejście w nowe millenium przyniosło dwie poważne zmiany: wprowadzenie pigmentowanego rozjaśniacza Magma oraz dołączenie do rodziny Procter and Gamble, a co za tym idzie, wewnętrzny podział na część profesjonalną i konsumencką.

Ostatnie 3 lata to niespotykany rozwój, wprowadzenie przełomowych trendów opracowywanych przez ekspertów marki oraz wejście do świata mody i udział w backstage’ach najbardziej prestiżowych pokazów. W 2012 roku portfolio Wella Professionals poszerzyło się o farbę ILLUMINA Color, która dzięki rewolucyjnej technologii Microlight przeniosła usługę koloryzacji na wyższy standard. Rok później, za sprawą Color.id, możliwa stała się koloryzacja bez folii, z użyciem kilku odcieni obok siebie. W 2014 roku formuła Koleston Perfect została zmodyfikowana pod kątem redukcji ryzyka wystąpienia alergii i na rynek weszła delikatniejsza odsłona pod nazwą Koleston Perfect Innosense. Najważniejszym tegorocznym przełomem jest koncept całkowicie spersonalizowanych usług koloryzacji Color Couture.

O35A6629

Możemy być pewni, że kolejne lata przyniosą kolejne innowacje, a marka Wella Professionals będzie nieustannie dbać o nasze włosy. Jeszcze skuteczniej i jeszcze delikatniej.

pizap.com14441385557671