CHCESZ POZNAĆ NAS LEPIEJ? NAPISZ: professionals.pl@orbico.com

Wella Professionals wprowadza na polski rynek produkt do profesjonalnej koloryzacji włosów – Wella Color.id. To prawdziwy przełom w wielotonowej koloryzacji, który pozwala fryzjerom uwolnić kreatywność i nadać włosom nową kolorystyczną tożsamość.

 

Dotychczas wykonanie wielotonowej koloryzacji włosów w salonie fryzjerskim było technicznie skomplikowane i wymagało od fryzjerów dużej wiedzy i doświadczenia. Dla klientek sam zabieg był czasochłonny i niekomfortowy, ze względu na konieczność użycia różnego rodzaju separatorów, jak folie czy czepki.

 

NA CZYM POLEGA PRZEŁOM W KOLORYZACJI WŁOSÓW?

 

Nowy produkt Color.id oparty na technologii InvisiDivider, sprawia, że farby użyte podczas koloryzacji nie łączą się ze sobą. Dzięki temu, fryzjerzy mogą stosować różne kolory farb obok siebie, bez użycia folii czy innych separatorów. Co więcej, nowy produkt sprawia, że fryzjerzy mają nieograniczone możliwości w stosowaniu różnych kolorów i mogą odpowiednio rzeźbić fryzurę, nadając włosom nową kolorystyczną tożsamość.

KREATYWNOŚĆ I OSOBOWOŚĆ W STYLIZACJI

 

Dziewiczy włos ludzki naturalnie nie posiada jednolitego koloru, a wiele odcieni tej samej barwy o innym stopniu nasycenia. Sposobem na uzyskanie naturalnego wyglądu naszych włosów jest właśnie wielotonowa koloryzacja. Zabieg przy użyciu Color.id umożliwia dopasowanie stylizacji fryzury do kształtu twarzy i typu urody, jednocześnie podkreślając jej największe atuty. Efektem takiej koloryzacji włosów jest piękny, delikatny, naturalnie wyglądający kolor włosów. 

 

Color.id jest czymś zupełnie wyjątkowym. To nowy sposób koloryzacji włosów, który daje fryzjerom wolność, swobodę w tworzeniu i pozwala uwolnić kreatywność. Color.id to sposób nakładania farby, który przypomina tworzenie niepowtarzalnego i wyjątkowego dzieła poprzez nadanie odpowiedniego kształtu i rzeźby – mówi Josh Wood, globalny ambasador koloru Wella Professionals.

 

Z badań przeprowadzonych na rynku w Stanach Zjednoczonych i w Niemczech, gdzie Color.id był testowany, wynika, że produkt odniósł niebywały sukces. Ponad 98 proc. klientek salonów ponownie prosi swoich stylistów o wielotonową koloryzację włosów i aż 95 proc. z nich rekomenduje ją swoim znajomym.